سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسود را دوستی نیست . [امام علی علیه السلام]
نقد و بررسی تصوف و صوفیگری
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها

(ادامه قسمت سوم)


 


در صفحات آخر نوشته اید: این همه که آیت الله خمینی در وحدت و اتحاد اسلام کوشیدند وتفرقه اندازان را منافق می دانند این گونه تفرقه اندازی و تکه تکه کردن اسلام را چه می توان تعبیر کرد؟؟؟؟


 


خطاب به نویسنده این مقاله باید عرض نمایم که واقعاً چه کسانی وحدت شکنی می کنند. آیا درست کردن فرقه های گوناگون و تکه تکه نمودن تشیع وحدت شکنی نیست؟


 


مستر همفر جاسوس انگلیس در کشورهای اسلامی در خاطرات خود ص46 دستور العملی را از وزارت امور خارجه انگلیس در مورد مسلمانان افشا می کند. وی می نویسد: با ترویج حلقه های تصوف ورواج دادن کتابهایی که مردم را به زهد و بی میلی به دنیا فرا می خواند.... می توان مردم را در حالت سرگردانی وعقب ماندگی فرهنگی واقتصادی قرار دارد.


 


آیا دور نمودن جوانان این مرز و بوم از مسجد، این خانه امن الهی وساختن خانقاه در شهرهای مختلف وحدت شکنی نیست؟ چرا تابعین شما به مساجد نمی آیند؟ قبل از واقعه قم نیز همین رویه را داشتید. شما حتی نماز جماعت را پشت سر علما وروحانیت نمی خوانید. وبرای خود بدعتی بنام مُجاز نماز درست کرده اید که فرزندانتان به مساجد نیایند.


 


اتفاقاً در همین راستا مستر همفر می نویسد: به بهانه فسق ائمه جماعات و افشاگری از بدیهای ایشان وبا تحریک و تهییج و دشمنی در میان ائمه مساجد ونمازگزاران همراه ایشان با هر وسیله و از هر راهی که ممکن شود باید صفوف نمازهای جماعت را در هم شکست.


(خاطرات مستر همفر ص51)


 


برادر! به نظر شما تعیین مجاز نماز نمی تواند حداقل کمکی به این فکر باشد.


چرا مثل سایر مسلمین آثار و نوشته هایتان را با بسم الله شروع نمی کنید وجمله مشکوک «هو 121» را می نویسید. (هو 121 می شود هو یا علی که اگر با اعتقاد گفته شود کفر است).


چرا باید صوفیان گنابادی سبیل بلند بگذارند؟ مگر فَرق شما با سایر مسلمین چیست؟


 


درباره غائله قم نیز باید نکاتی را متذکر شوم: حضور این همه آدم چماق به دست در قم  چه معنائی داشت ؟ وتوسط چه کسانی از شهرهای مختلف کشور جهت درگیری با مردم انقلابی به قم آورده شدند؟ چرا پس از دو روز تحصن درخیابان صفائیه ی قم و مسدود نمودن پیاده روها حاضر به همکاری با نیروی انتظامی ومردم معترض نشدند؟ چرا وقتی به خواهش فرمانده نیروی انتظامی عده ای از صوفیان متحصن سوار بر اتوبوس شده و خواستند شهر را ترک کنند، به یک باره از روی پشت بامها بر سر مردم و نیروی انتظامی آجر، باریدن گرفت؟


برای دیدن عکسهای این غائله به آدرس اینترنتی زیر مراجعه نمایید:soofinews.blogfa.com


 


شما اگر به قانون پایبند بودید این اتفاق نمی افتاد.


پس از این غائله نیز شبکه ماهواره ای فرقه شما که با مدیریت صوفی گنابادی دکتر آزمایش از اروپا اداره می شود اهانتهای زیادی به مراجع تقلید روا داشته و هر روز نیز مطالبی علیه نظام دارد.


شما می گویید در فرقه شما تبلیغ وجود ندارد. پس این همه وبلاگ و سایت در اینترنت برای چیست؟


میزان اهانت سایتهای شما به مراجع بزرگوار تقلید از رسانه های خارجی بیشتر است..



ضمناً سوال دیگرم این است که این همه فرقه صوفی که موجودند (هم اکنون حدودپانزده قطب مدعی ولایت بر مردمند) کدامشان بر حقند؟ شما که همدیگر را قبول ندارید چطور می خواهید مردم شما را قبول کنند.



در آخر نوشتار، شما را به بازگشت به راه اهل بیت علیهم السلام ودوری از ایجاد تفرقهبین امت اسلامی توصیه می کنم و از خداوند می خواهم همه جوانان این مرز و بوم را در پناه اهل بیت عصمت وطهارت (علیهم السلام) از خطر انحراف مصون دارد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط یه محقق 88/6/28:: 4:13 صبح     |     () نظر